tisdag 4 oktober 2011

Uppe innan

Fy vilken natt som varit, knappt sovit alls... Kände mig inte ens trött när jag gick och la mig, brukar vara super trött annars vid 21 på kvällarna... Kan träningen gjort så jag vart pigg?! Sen kan man fråga sig HUR mycket PLATS en blivande 2-årig tös kan ta i sängen?!?! Nästan hela, är svaret på det! Sen måste sambon drömt om sitt jobb, för jösses vilka timmer stockar han dragit inatt, och inte har jag kunnat puffa till honom eftersom dottern legat mellan oss.. Eftersom hon vaknade kl 02 och gallskrek, hämtade henne och la henne hos oss. Detta sker INTE ofta, att hon sover hos oss.... Jaja, nu är det ny dag ialf...

Är uppe långt innan tuppen IFALL jag behöver åka och jobba... Där jag vart innan och byggt "kiosker" så vart det tydligen slut på material, så vi behövdes inte där idag. Men imorgon ska vi väl vara där igen....det visar sig på EM..
 

Blir det inget jobb, så åker jag och nöter hos Itrim på deras maskiner! ;)

Hoppas ni alla får en fin och bra dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar