tisdag 15 mars 2011

6 månaders uppföljning

Idag har jag varit på min 6 månaders uppföljning på viktcentret.

Vart välkomnad av denna skylt när jag kom ner för trappan, fick stanna upp för se vad som stod. Vart glad och berörd av det som stod =)

In och ställde mig på vågen, hade gått ner lite mer än det som va skrivet *ops* ;)
Så här ser det ut nu efter 6 månader:
  • VIKT           = -34.3 kg
  • BMI             = -12.6
  • FAT %        = -7.7%
  • FAT MASS  = -21.6 Kg
  • FFM             = -7.3 kg
  • TBW            = -5.3Kg
  • Midjan har på 3 månader krympt 14 cm =)
När detta va klart så tränade jag och så gick jag en engelsk mile för att se hur konditionen hade blivit, den hade blivit bättre =) Så blir mer kondition tills jag ska vara med i Vår ruset! Ska bli kul! Fast springa 5 km finns ju inte en chans att fixa iår, nåt som jag kan ha som mål till nästa år =)

Kl 12 va jag med på en föreläsning på viktcentret om Handflatemetoden, rummet va fullt av människor.
Innan dom drog igång det, så ville dom gratulera en tjej som lyckats så bra med sin viktminskning och allt runt om kring det. Kul tyckte jag, men döm om min förvåning... Va mig dom ropa upp och fick komma fram och ta emot en jätte fin tulpanbukett av viktcentret! =) Glad och berörd igen =)
Alla applåderade och gratulerade... Vart så generad, samtidigt som jag tycker det är kul och kunna inspirera andra med denna vikt resa jag håller på med.
Grattis till mig -34.3 kg

Denna text på väggen stämmer så bra!! =)



Hur va det nu då?? Ville ni se före och efter bilder?!?!?!?!?
Togs på viktcentret när resan började...


Togs i juli, ca 2 månader innan resan började..
Idag på viktcentret -34.3 kg =)
Idag
Idag
Så, va det nån skillnad???? 

Det va allt för idag... =)

4 kommentarer:

  1. Underbart bra jobbat Susanne!
    Vilken inspiration för andra som kämpar.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt! Grattis till dina fina resultat!

    SvaraRadera
  3. Vi gratulerade dig den 15, men jag hoppas jag f`r inspiration av din resa............... Eugenia

    SvaraRadera
  4. Eugenia: Vi får inspirera varandra, kämpa ihop! Vi ska fixa detta!! Stort Lycka Till!! =)

    SvaraRadera