fredag 11 mars 2011

Underbar morgon

God morgon på er, idag vakna jag upp till ett mörkt Sverige... Hmm, dottern fick för sig att vi skulle gå upp straxt före 05..*gäsp* Försökte få henne att somna om i våran säng, men tji fick jag.. Va bra kliva upp och se glad ut. Så vi har sett på tecknat nu på morgonen, hon verkligen älskar Fåret Shaun. Då blir det djupa knäböj och vridningar sida till sida när den vinjetten sätter igång. =) Hon ser så söt ut när hon shejkar loss till det!
Fåret Shaun tränar =)

Jag har ätit lite frukost, samma som varje morgon.. hehe Varför byta när man  hittat nåt som är gott?! =)
Dottern har vart med och smakat hon med, yoghurten gick bra..men muslin spotta hon ut. Ägget va hon också med och åt på.
Solen skiner för fult ute, och klar blå himmel. Synd att det blåser bara!

Ska in på fm och göra mitt pulspass =) Ska bli gött!! Ska till Alina och handla åt sambon också, fick jag order om! hehe

Vi får se sen vad kvällen har att erbjuda  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar