torsdag 31 mars 2011

Födelsedag

Idag är det som sagt min födelsedag! Några har ringt och gratulerat och massor gratulerat mig på Facebook =) Tack alla för det! *ler*

Sambons bror kom förbi på en snabb fika, fick en flaska vitt vin av honom.
En flarra Black Tower ;) Han bjöds på fika bröd och jag drack en kopp kaffe =)

Kom ett blomster bud med fantastisk blombukett med rosor och andra blommor av min underbara älskling! =) <3

Min fina bukett =)
Istället för tårta så gjorde jag en fruktsallad 
som jag, sambon och dotter avnjöt. =)

Den innehöll: Banan, äpple, vindruvor, kiwi, och jordgubbar =)
Som topping använde jag kesella lätt 1% som jag blanda ner vaniljsocker i,
toppen på det så hade jag på lite hackade hasselnötter på *mums*

Nyttigt och gott! =)





TACK ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar