tisdag 8 mars 2011

Rensat

Har vart lite effektiv på kvällskvisten, fixade i ordning klädkaoset som va innan. Sängen fick sig en omgång den med, så nu är det nytt i den! =)

Min byrålådor fick sig en rensning den med...till slut hade jag fått ihop en hel ICA kasse med kläder som ska kastas. Hitta även ett par capri byxor som legat i lådan sen 2008, eftersom dom varit för små! Nu va det nära att dom gick igen =) Det är så att jag lyckats gått ner ca 28 kg förut (på egen hand), genom en akut galloperation och lite omläggning av kosten och mer motion. Så det jag gjorde då var 2 raska promenader/power walks om dagen mån-fredag, helgen va det lite vila och annat ;) En och annan öl slank ner då...hehe Simmade nån gång i veckan också, antigen gick eller cykla jag ner till badhuset. Simningen bestod oftast av 1000 meter i bassängen, solade lite och så kände man sig härligt slut i kroppen. Så runt 2006-10 till 2007-12 så gick jag ner ca 28 kg. Sen flytta jag ner hit, börja jobba skift gång och sen vart jag gravid och gick upp alla kilon igen och lite till. Men nu när jag gått ned ca 33 kg är jag ungefär där jag började för 4 år sen.. =)
Lite till ska bort!


Nu får det räcka för idag!! =)

3 kommentarer:

  1. Zara - Emma´s gudmor!! :)08 mars, 2011 20:17

    Jag tycker att du är super duktig!!
    Och du har haft en lång resa, men nu hoppas jag att du inte behöver gör om den. De tror jag inte heller men tanke på din inställning. (Så kan du inte gå upp igen)

    Du misste en trogen vän under förra resan, o de gör mycke när dom försvinner, jag vågar inte tänka på den dan nu.
    Kämpa på!! De gör ja, imorgon ska ja till gymmet! Vi får ses nån dag!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Zara!! Det värmer!! =)
    Nej tack, orkar inte med denna resa fler ggr!! Så när jag kommit ner ska jag stanna där!

    Du har helt rätt, miste min trognaste vän! Hon va med på nästan alla promenader. Min underbara älskade och saknade golden hund Molly. Som försvann alldeles för tidigt.. Knappt 7 år gammal.. =( Saknar henne nåt fruktansvärt! :´(

    SvaraRadera
  3. Ja, fy...
    Har man en hund som måste man ut, man kan inte säga att de är kallt eller regnar... :)
    De är jätte bra tycker ja! :)
    Så jag kan tänka mig att de blev väldigt, väldigt tomt. Utan en vännen på promenaden.
    Jag skulle någ gå upp 100kg om Bacardi gick bort nu!

    SvaraRadera