torsdag 17 mars 2011

Lever

Torsdag igen, jösses vad veckan springer på fort.. Emma vart på dagis som vanligt och jag packade saker för vi skulle åka iväg. Så i denna stund är jag och dottern hemma hos mina föräldrar, så spenderat typ 2,5 timme i bilen för att komma hit. Emma snäll och sov stort sett hela vägen, vakna straxt innan Strängnäs... Stannade i Enköping och shoppa lite, investerade i ett par jeans...så jag slipper vika upp dom till knäna. ;) Kom i ett par "tum" jeans, har inte hänt på sekler ;) *nice* Så nu slipper jag vika upp dom *ler*

Ikväll har jag fått lever, det är mumma det! Brukar beställa det då jag ska till mina föräldrar, dottern åt hon med. Så det va gott!!

Dottern sover sen drygt 1 timme tillbaks, försöker få tag i sambon som inte svarar i telefonen.. Tror på teorin, han i källaren framför dator...avskärmad ifrån omvärlden, hör inget med andra ord..hehe


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar