onsdag 23 mars 2011

Upp hängd och ned släppt...

Känns som jag skulle behöva en "bara jag dag eller 2"! Känns som det vart mycket ett tag nu på sistone..
  • En dotter som varit sjuk mycket, pga dagisbaciller..
  • En sambo som legat i influensa i 2 veckor = Jag fått sköta allt!
  • Ligger han inte sjuk, så jobbar han 6 skift.. Visst han har fri veckor också..
  • Kök som inte är klart..
  • Bakslag på vågen...
  • Ännu arbetslös...
  • Vardagsmotion = noll...Men hoppas den blir bättre nu när våren är på G!
Köks kaoset har inte kommit mycket längre än vad som för 1 månad sen, men nu finns ialf el kablar mm hemma.. Så ett pyttttte litet steg närmre slutet.. Spännande och se när sambons kompis har tid att komma och hjälpa oss med elen.. Sen ska det bara kaklas, tapetseras och lägga golv...*pust*
Finns det nån frivillig få den mer än gärna komma och hjälpa oss!!

Påsken börjar krypa på den med, då skulle köket varit klart..men det lär det inte bli =( En annan sak som är super bra med påsken är att mina älskade grabbar kommer hit då! Dom bor med sin pappa i Skåne, så blir bara loven som jag kan ha dom! Saknar dom massor!!

Va på fest i fredags, till lät mig att ha kul....bakslag på vågen...*ångrar mig*
Men får ta nya tag och se framåt, mitt stora delmål närmar sig!! Sen är det typ bara 5-10 kg till som ska bort. OM jag trivs där, annars får jag kämpa lite till...

Just nu är det bara jag hemma, skönt faktiskt! Lillan på dagis och sambon är ute på nåt med skiftlaget..
Har vart in och tränat, så skönt att komma dit och träffa sin andra familj!
Man blir så peppad och skönt slut! Folk hejar och pratar! Så trevligt! =)
Sprang lite på löpbandet idag och rocka rockring, och 30 mins svettigt pulspass!

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp kaffe och bara vara, snart dags att fixa lunch....

Nu har jag fått gnälla av mig lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar