tisdag 29 mars 2011

Grattis!!

Igår var jag och dottern själva hemma hela dagen, sambon va på jobbet ifrån kl 09-22.. Så igår kunde jag inte träna.. Vart en promenad med dottern ialf på 50 min.. Idag inte heller kunnat träna, sambon jobbat eftermiddag och dottern vart hemma ifrån dagis..

Idag vill jag gratulera min moster som fyller jämt!! Ska dit på lördag på kalas!! Ska bli trevligt att träffa släkten och få visa upp sitt "nya" jag! =) Grattis moster Vivi!! =)

Imorgon onsdag blir det pulspass och gruppträff! Spännande och se vad vågen visar.. Dessa 2 veckor sen 6 månaders uppföljningen gått sådär.. Inte ätit massa onyttigt eller så, men vågen hoppat upp och ner från dag till dag. Det ända slarvet va den 18 mars då jag va på fest/kalas hos en kompis! Sen sköt mig! Får se vad vågen säger. Jag får återkomma imorgon kväll med siffror...

Jag lyckas få några minuter, dottern ser på bompa... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar