torsdag 31 mars 2011

Hipp hurra -35 kg

Igår va det pulspass och gruppträff med vägning på menyn. Träningen gick bra, träffen gick bra.. enligt deras våg har jag på 2 veckor gått upp 400 gram, men det kan bero på hur många olika faktorer som hest..ska inte grubbla djupare på det! Men idag då jag vägde mig visade vågen hemma -35 kg =)

Idag är det strålande solsken ute, klarblå himmel.. Sett en ekorre på baksidan som inspekterat skatornas bo. Känns som våren verkligen är på G nu, så härligt!! Jag och dottern ska gå och handla lite frukt sen, så vi kan fira min dag med lite fruktsallad. Fyller år idag, inget spec alls.. Mamma har ringt och grattat på morgonen, och massa har grattat mig på Facebook.



I helgen nu så är det mässa Massa Mässor i Norrköping som hålls på Stadium Arena. Där kommer Itrim finnas med en massa bra erbjudanden, både på mat och vikt/mortions programen! Så gå ner och möt dom, och på börja en super resa du med!! OM ni gör det så kan ni ju säga att jag skickat er, så kanske man får nån present av dom?! Är ni på!!?? Kanske vi ses där!! Nån dag ska jag dit och kolla! =)

Träffa Itrim på Massa Mässor
 http://www.massamassor.se/img/start/Stadium%20Arena%20web.jpg   2-3/4 2011
Lördag 10-17 Söndag 10-16
20% rabatt på Balance Bar, Meal Bar, Shake, Smoothies reservation för slutförsäljning och gäller endast på mässan!
Vi lanserar den nya smoothiesen på mässan kom och provsmaka!
Granatäpple/Hallon
bild (3)
Erbjudanden på viktminskningsprogram och motionsprogram ta med dina vänner och träffa oss på mässan.



Ska njuta av mitt morgon kaffe nu! Ha en toppen dag alla läsare!! =)

1 kommentar: