måndag 7 mars 2011

Nya jeans =) *lycka*

Ny vecka nya tag, idag på fm har jag vart in och pulspassat =) Så skönt och gött att få svettas lite!!
Efter gick jag för att kolla efter ett par nya jeans, så dyrt det är med jeans...spec då man behöver nya lite då och då eftersom dom har en förmåga att bli förstora *ler* Gick och kollade runt lite, stod i kvalet och valet mellan 2 storlekar... Samlade mod till mig och tog en storleken ifrån vanliga avdelningen (annars fått shoppa byxor på den större avdelningen), och DÖM om min förvåning när jag fickdom! Och kunde knäppa dom, en fantastisk känsla!! Fy fasiken va jag är bra och har jobbat bra!! Stolt över mig själv! =) Tyvärr så hänger ju inte vissa kroppsdelar med i denna förvandling, eller hänger med gör dom....men svårt att få dom mindre... Så tror det blir en OP sen för att "släta till" saker och ting.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe i lugnet som är, dottern sover lunch =)

                                 Ha en fin dag! =)

4 kommentarer:

  1. Vilken kämpe du är, stort grattis!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! =) Kämpar på så gott det går! Tack till er också!! =)

    SvaraRadera
  3. Oj, vad du är duktig! Visst är det väl underbart att kunna köpa kläder från den "vanliga" avdelningen, det finns ju lite roligare saker att välja mellan där, minst sagt! Jag följer din viktblogg och det är så härligt med all den energin du utstrålar, den får mig att kämpa på!

    SvaraRadera
  4. Sara: Tack så mycket för dom fina orden, värmer gott!! :) Ja det va jätte kul att kunna handla på "vanliga" avd, kommer bli mer framöver sen =)
    Kul att du kommer följa min resa!!
    Vi får kämpa på ihop!!

    SvaraRadera