söndag 20 mars 2011

Reaktioner...

Idag är det en strålande söndag och kanon väder ute. Jag, mamma och dottern har vart ute på 1 timmes promenad, va skönt! :) Stötte då på en bekant på byn, Gud så smal du har blivit! Tack! Måste kännas bra, absolut sa jag efter allt slit jag lagt ner! =) Träffa på en annan i fredags som sa ungefär samma sak! Så kul och se folks reaktioner som man inte sett sen innan viktresan började!! Så man känner sig så duktig!! Så nu orkar man kämpa på ett tag till!! =)

Middagen igår va trevlig, helstekt fläskytterfilé och potatisgratäng. Åt mig vart det broccoli och blomkål istället för potatisgratängen =) *mums*
Dom passa även på att fira mig, eftersom jag snart fyller och bor en bit bort. =) Så fick en blomma som jag ska försöka hålla i liv, och så fick jag pengar! Dom vet jag vart dom kommer gå, antingen nya kläder eller som fick pengar då det bär av till Wien =)
Jag och pappa hade räkmys igår kväll, va gott!! Dock utan vin, fick tilräckligt i fredags av dryck! Märks att man inte druckit på länge..hehe Behövdes inte mye ;)

Idag på morgonen vart det sillfrukost, så gott! =)


Dags för lunch... Ha en toppen dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar