lördag 12 mars 2011

Sovmorgon

Lördag och strålande solsken ute, lite blåst! Fick lite sovmorgon idag till 7:45 eller va klockan va när dom väckte mig. Sambon gick upp och tog lillan imorse, hon fått för sig att vakna lite väl tidigt. Får se vad vi tar oss an idag, blir nog ett farfar besök. Va ett tag sen vi träffade honom. Ikväll kommer sambons bror och ser på film med oss, ska bli trevligt! =)

Igår fredag va jag in och pulspassade, gött som vanligt! Men kändes lite tungt, har nå skit i kroppen som inte vet hur det ska göra. Idag aningens mer täppt i näsa...

På tisdagen den 15/3 ska jag på 6 månaders uppföljning. Spännande och se hur det gått, men vet ju att vågen ligger på min sida ialf *ler* Ska se om nån där kan hjälpa mig med att ta ett kort, så ska ni få se på skillnad. =)
Satt igår och leta upp lite kort, jösses säger jag bara.. Att man gjort så mot sig själv.. =(
Men nu vet jag bättre och jobbar stenhårt på för att ändra det, och det känns så skönt och bra!! Funderar sen på en OP, för att fixa till saker och ting, eller om man kanske kan få det beviljat av sjukvården.. En bit kvar dit, OM nu inte all träning fixar till det, men tror inte den kan rätta till den så mycket..

Nya jag, togs den 11/3-2011 =)


Ha en fin lördag alla!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar